Bezorgen of afhalen

Bezorgen en afhalen Gloudemans koken en kado:

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
2. Welk pakketbedrijf bezorgd mijn bestelling?
3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
5. Wat moet ik doen als mijn pakketje beschadigd aankomt?
6. Kan ik het pakket bij Gloudemans koken en kado in Uden afhalen?

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd, tenzij anders staat aangegeven. Artikelen die op voorraad zijn zullen binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. Artikelen die niet op voorraad zijn zullen binnen 10 werkdagen geleverd worden, wanneer dit het geval mocht zijn brengen wij u daarvan op de hoogte. U kunt natuurlijk tijdens openingstijden ook contact opnemen met onze winkel, om er zeker van te zijn of u artikel(en) op voorraad is/zijn. Wij streven ernaar om een bestelling die op werkdagen vóór  15.00 uur besteld en betaald zijn, nog op dezelfde dag door ons bedrijf te verzenden.  

2. Welk pakketbedrijf bezorgd mijn bestelling?

Onze pakketten worden voor Nederland standaard bezorgd door Groenbezorgen en DHL. Voor de landen België en Duitsland behoort DPD ook tot onze verzendmogelijkheden, indien u hiervan gebruikt wilt maken, moet u dat aangeven in het opmerkingen vakje tijdens het afrekenen. Het kan ook zijn dat u bestelling door de brievenbus kan, dan wordt deze bezorgd in een envelop met noppenfolie.

3. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Het kan echter zijn dat een artikel niet op voorraad is, mocht dit het geval zijn dan brengen wij u daarvan spoedig op de hoogte. 98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Dat geldt ook voor pakketten verzonden naar België. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd.

4. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op via info@gloudemanskokenenkado.nl.  Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevind.

5. Wat moet ik doen als mijn pakketje beschadigd aankomt?

Indien u pakketje beschadigd aankomt, neem dan binnen 24 uur contact op via info@gloudemanskokenenkado.nl en stuur ons een duidelijke foto, van de beschadiging. Vermeld altijd uw naam (of naam waaronder is besteld) en het ordernummer. 

6. Kan ik het pakket bij Gloudemans koken en kado in Uden afhalen?

Wil je je bestelling afhalen bij Gloudemans koken en kado, dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven. Je bestelling staat gelijk voor je klaar en je bespaart hiermee verzendkosten. U kunt bestelling afhalen op onderstaand adres tijdens de openingstijden van onze winkel, zie openingstijden. Bij  Gloudemans koken en kado kun je zowel pinnen als contant betalen. Uiteraard kun je je bestelling ook al vooruit betalen met iDEAL, Overschrijving of PayPal.

U vindt onze winkel:

Gloudemans koken en kado
Marktstraat 11
5401 GE Uden
Zondags gesloten.